Протягом останніх чотирьох років діти Харківщини не мали можливості стабільно навчатися в школах — спочатку через пандемію COVID-19, а згодом через наслідки війни. Це спричинило суттєві освітні прогалини та підвищило потребу у психологічній підтримці школярів, зокрема тих, хто пережив втрату близьких або має родичів на фронті.
Основні два напрями роботи проєкту:
Подолання освітніх втрат: Вчителі отримують новітні методичні знання та практичні навички для підтримки учнів, які зазнали значного відставання у навчанні.
Психосоціальна підтримка та психічне здоров’я: Програма готує вчителів до роботи з учнями, які мають труднощі емоційного чи психологічного характеру, спричинені складними життєвими обставинами.
Впродовж проєкту 1000 освітян працюватимуть в офлайн групах, навчаючись ефективно діяти в умовах воєнного стану. Протягом чотирьох місяців їх супроводжуватимуть професійні психологи, надаючи регулярні онлайн-сесії та індивідуальні консультації для підвищення професійної готовності до роботи з дітьми.
Програма має на меті підготувати 1 000 кваліфікованих педагогів, які будуть здатні вирішувати складні завдання сучасної освіти, враховуючи виклики воєнного стану та постійні зміни в освітньому середовищі. У рамках проєкту педагоги отримають необхідні знання, навички та психологічну підтримку, що дозволить їм не лише ефективно взаємодіяти з учнями, а й бути моральною опорою для дітей у непростих умовах. Ця підготовка стане фундаментом для довгострокових позитивних змін у сфері освіти Харківської області, закладаючи основу для розвитку інноваційних підходів до навчання, зміцнення педагогічної спільноти та підвищення рівня освітніх послуг, що сприятиме відновленню та прогресу регіону.